2.04.2011

om man bara kunde


Shit seg vecka. Finally fredag. Ska bli så himla kul med helg och träffa vänner jag träffar alldeles för sällan. Så sällan jag får dåligt samvete. Har seriöst no time för något. Träning ip varje dag, fram och tillbaka till stället jag är så less på nu, skola, och den enda lilla fritid man har går åt till skolarbete. Att träffa sin familj händer max 20 minuter varje dag till middagen, om ens det. Åh vill träffa mina vänner oftare, ha mer tid, mindre stress. Så mycket stress these days mycket så jag kan skaka i hela kroppen när man ska sova. Mer tid till folket och fler fredagar, snälla tomten. Gärna plusgrader och sol också. Nu ska jag sätta på en film, äta mandarinclementin och  njuta av att det faktiskt är helg. Kyss! /stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar