2.14.2011

det där valet

hej hopen! och igen - glad alla hjärtans dag :) helt vanlig dag med skola och dans men fått en ros och massage, rosen av min pappa och massage på dansen men ändå haha. från det ena till det andra. tänkt gå lös flera gånger i ett inlägg om gymnasiet och this day hade vi fått en fråga precis om det. vad vi ska gå alltså. så nu tar jag tag i det så får sanne svara när hon vill :) jag har ABSOLUT ingenaning. känns fet jobbigt och orkar inte ens tänka på att det bara är två veckor kvar nu. finns ju omvalsperiod men ändå. det finns program jag vill gå, men inget jag känner tjoho för. har skjutit upp att ens tänka på det tills typ nu och översvämmar mig själv med info om alla program. det dryga är att man ska välja skola och linje. anyways så funderar jag lite på minerva, uig, midgård eller kanske draggen. herregud vad gymnasieångest drabbad jag är, haha. bara rädd för att det ska kännas helt fel. menmen det får gå :) sämst svar jag vet, men det bästa jag kan bjuda på at this moment. puss kram /stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar